dimecres, 7 de gener del 2009

i els reis ens han portat...neu!!!







I FI!

Les festes ja s'han acabat, i com a remat, els reis ens han portat una altra onada de fred polar i més neu, i aquesta vegada si que ens ha arribat, i a més, m'ha tocat treballar... Per sort ha caigut la quantitat justa per fer bonic, fer les fotos corresponents, i no provocar excessius problemes, més enllà d'haver de començar a treballar una mica més aviat encara, paciència!
Avui era el dia marcat per començar l'inici de la recta final, però el meu estat físic no era el millor, i si hi afegim els dos graus de temperatura exterior, doncs la veritat és que massa adversitats, total que m'he estimat més descansar, i demà veurem com va el dia.
Mentrestant he aprofitat per començar a entrenar amb la meva flamant Nespresso, gentilesa dels reis d'orient (gràcies teta!), un gran invent per carregar energia.

Dies com aquests que tenim darrerament, amb fred i neu, em recorden que en Salvador Ribot, bon company enverinat també per assolir els reptes més diversos relacionats amb l'ultrafons, primer amb la BTT (Ruta de los Conquistadores, Cape Epic....), i ara en curses a peu (per dos cops Marathon de Sables, Ultratrail....) el proper mes de febrer marxa cap a l'Artic a fer una d'aquestes bestieses, ara sobre neu i amb un fred que no té res a veure amb la caloreta que fa ara per aquí...si voleu saber-ne més sobre en Salvattore i les seves proeses, entreu al seu blog: salvadoribot.blogspot.com, ja em direu el que....

Apa, a abrigar-se!!!!