dissabte, 4 d’abril del 2009

RESUM DEL MES DE DESCONEXIÓ, UNA MICA DE TOT!

Equip a Sallent, una gran experiència!

Les primeres pedalades de la temporada...

Típica dieta del triatleta...


Per alguna cosa l'ha triat el Tour!



Vilafranca, a partir d'aquest dia, sinònim de bones marques!




Definitivament ara si que sembla que els problemes amb internet i el meu portàtil s’han sol·lucionat definitivament, gràcies Richart!!

En aquest darrer mes he acumulat moltes coses, esportivament parlant, i intentaré fer-ne un resum acompanyat de les fotografies corresponents.
El primer cap de setmana de març començava amb unes bones sortides amb la bici, aprofitant els primers dies de sol, i acompanyant al gruix de l’equip de natació Master del Xaloc fins al desplaçament a Sallent per competir en les diverses proves, incloses les de relleus per equips de 4x50 i 8x25, va ser una molt bona experiència en un ambient genial, un bon cap de setmana!

Durant la setmana següent primera presa de contacte amb una ruta que personalment m’agrada molt, com és la pujada a Sant Hilari Sacalm des de Santa Coloma de Farners, 20 quilòmetres d’una pujada molt constant, amb algun petit descans, i 20 quilòmetres més de baixada cap a Osor, per acabar a Anglés i tornar a Santa Coloma. Una ruta que repetiré aquesta pròxima setmana, i l’allargaré una mica més cap a Vilobí, toca sumar i molt!!! El cap de setmana tocava treballar, cosa que va fer que la qüestió esportiva passes a segon terme i em limités a nedar una mica el dissabte a la tarda, les obligacions es el que tenen....

Arribava la setmana següent que em va portar la tarda de dissabte, després d’una bona sortida amb la bici, a acompanyar a la Mireia fina a Vilafranca del Penedès per participar en els 100 i 200 lliures, prova Masters. Els resultats varen ser francament molt bons, ja que tant la Mireia com jo varem aconseguir rebaixar les marques personals, i sigui que dissabte completéssim! El diumenge un matí amb un bon sol, passejada per estirar les cames i donar un cop de mà amb els primers quilometrets de la temporada de la meva filla Clara amb bici, veurem si hi ha constància....i per acabar el dia, un bon plat d’embutit ibèric acompanyat del vi corresponent, ajudava a recuperar una mica les forces, grandíssim cap de setmana, sens dubte!

El dilluns posterior, i per ajudar a metabolitzar el sopar de diumenge, sortideta amb bici direcció Tossa de Mar per tornar per la fantàstica carretera fins a Sant Feliu, on quan estava aturat fent la foto, una parella de triatletes americans em varen demanar si els en podia fer una, i comentant els pròximes reptes de cadascú, quan els vaig dir que jo estava preparant l’IM de Lanzarote, les paraules textuals varen ser: “Oh my God, you are crazy, there are only wind here!”, i em varen explicar que ells havien estat fent un estage al Club La Santa, i el vent que feia era tan fort que tirava els ciclistes a terra....la veritat es que varen aconseguir impressionar-me una mica....total que em varen donar la mà per desitjar-me tota la sort del món, ai,ai, que patirem!!!
La darrera setmana tocava treballar altre cop, cosa que em deixava el cos tocat, i feia que els meus entrenaments fossin al ralentí, però sense saltar-me’n cap, tot acumula!!

De la primera setmana d’aquest mes, poca cosa puc dir que no sigui que m’ha fet la punyeta amb el temps, però que a falta de bici he acumulat quilometres de cursa a peu intentant trobar el ritme més adient de la marató de l’IM, em sembla que estic en el bon camí.....
Demà toca competir als 1500 lliures de Mataró, una prova que m’encanta des que la vaig conèixer l’any passat, i per completar el matí esportiu, tornada en bici per la costa fins a casa, a topeeeeeeee!!!

2 comentaris:

DAVID CAMPS ha dit...

Apa nano que amb la dieta a base d'iberics l'IM serà un passeig, jajajaja, quins collons que tens. Molts anims en la recta final de la teva preparació, espero poder sortir algun dia a entrenar amb tu, ok?

Jordi Gonzalez ha dit...

Gràcies pels ànims, em comencen a fer falta...els atacs de pànic sovintegen....queda pendent aquest entreno conjunt, jo encantat!!!