dilluns, 20 d’octubre del 2008

Primers metres completats!!!


Oficialment ja he iniciat la pre-temporada 2009. Ja en tenia ganes!!!!

El meu pes actual, 78,5 kg, per 176 cms, no es que em preocupi massa, total nomes estic uns quatre quilets per sobre del que m'agradaria intentar aconseguir aquest any per afrontar el punt fort de la temporada, però costa molt de moure, paciència...
Així doncs, avui 35 minuts per completar quasi set quilometres per la ruta habitual per Sant Feliu, que inclou l'escullera i Port Salvi, amb sortida i arribada a la "meravellosa" piscina municipal, incloen-t'hi un parell de sèries de pujar escales, cosa que particularment m'agrada molt, tot i que a aquestes alçades és fa molt dur...
No em cansaré de repetir que em sento un privilegiat per poder viure i entrenar en aquest poble, és un luxe la varietat de circuits i els paisatges, tan de dia com de nit, si hi heu estat em sembla que m'entendreu, la majoria de companys de l'equip em sembla que hi estan d'acord.
Per no condicionar-me per les pulsacions, no m'he posat el pulsòmetre, així podré comparar les sensacions d'avui, a un ritme còmode, el que em demanava el cos, amb les d'un altre dia més endavant quan completi el mateix recorregut.
Per acabar, els abdominals corresponents i una bona sessió d'estiraments, cosa en la que penso incidir molt aquest any per minimitzar els petits problemes dels meus isquiotibials.

Estic molt satisfet de les sensacions, i amb moltes ganes d'anar poc a poc per intentar aconseguir la millor forma que hagi tingut mai, crec que la duresa de Lanzarote s'ho mereix!

Demà una mica més.