diumenge, 28 de febrer del 2010

Sensacions


Salou 08, concentrat i a tope!


Primera de les quatre voltes de Lanzarote, feliç!


Setmana dura compaginant entrenaments, feina i obligacions familiars, i que em deixa sensacions contradictòries, amb tot he aconseguit sumar deu horetes més d’entrenament als comptadors.
Mentre que a l’aigua cada dia em noto millor i aconsegueixo mantenir els meus ritmes alts amb certa comoditat, en la cursa a peu no acabo de trobar el punt, segurament el volum de la setmana passada i les poques hores de descans d’aquesta m’estan passant factura, però la veritat és que entre petites molèsties al peu esquerra, i el mal de cames, les mitjanes per kilòmetre que estic traient no són gens esperançadores de cara a Banyoles diumenge que vé. A més, la setmana que comença demà intentaré acumular unes quantes hores de bici, o sigui que confio en la sessió de fisio de dijous per intentar deixar-me el més decent possible i aconseguir l’objectiu de rebaixar la marca de l’any passat, tot i que hores d’ara em conformo amb igualar-la. He penjat les fotos per recordar-me que puc córrer acceptablement com ho vaig fer en el triatló olímpic de Salou de fa dos anys, just tres setmanes després de fer 3:53 a la marató de l’Ironcat, i del començament de la marató de l’IM de Lanzarote, on vaig clavar la marca que anava a buscar, amb 4:00, per ganes i motivació no quedarà...


Un apart mereix la bici. Després d’un hivern molt dur per poder rodar, finalment el dimecres vaig aconseguir fer dues horetes i mitja en companyia d’en Rafa i el vent, i unes sensacions molt agradables, evidentment molt lluny del meu millor estat de forma, però em va servir per constatar que tampoc estic tan malament, i que a poc que aconsegueixi encadenar un parell de setmanes amb bon volum i l’assimili, les coses s’aniran posant a lloc.

Per cert, a través d’un company de feina he accedit a la pàgina YourTrainings.com, una espècie de feisbuk on penjar els entrenaments diaris a la xarxa, i compartir-los amb tota mena de gent que hi estigui agregada. El programa et fa la estadística, gràfics, etc, de tot el que hi vas acumulant, està xula i és una bona forma de tenir un resum de tot el que anem fent dia a dia, són uns minuts a la setmana per introduir dades que crec que val la pena per a tots els que ens agrada l’estadística.

Salut i ForçaiHonor!