dimecres, 10 de febrer del 2010

Hivern...que llarg que s'està fent....

Una mica de sol hivernal....genial!!!

A l'esquerra, platja de la Fosca a Palamós

Per fi un dia radiant!!!


...i aixó és S'agaró ahir...quin contrast!!!

Hivern total!


Després d’una setmana dura per horaris laborals, en la qual m’he limitat a anar fent alguna cosa a les tardes, començava aquesta amb l’esperança de que el mig bon temps que va fer durant aquesta setmana, ens vingués a veure algun dia en aquesta, però, les previsions no eren gens optimistes...

Al final, després de dos dies de pluja, avui dimecres finalment ha sortit el sol!! Les fotos són el contrast d’aquest migdia amb ahir, un dia gris i plujós amb una escletxeta que em va permetre anar a córrer 50 minuts, i avui, amb el solet he aprofitat per sortir un parell d’hores amb la bici de carretera, això si, amb la inseparable tramuntana i un fred que començava a calar cap al final de la sessió.
La veritat es que aquest any que estava més mentalitzat que mai per fer quilòmetres amb la bici, el temps m’està jugant una mala passada, perquè per sortir amb fred o vent, o les dues coses juntes, ja tinc l’alternativa de la BTT, però sincerament amb aquestes temperatures no em ve gents de gust mullar-me, ni que sigui per muntanya.
De fet, mullar-me ja ho faig prou a la piscina, on estic força content del meu rendiment actual, i cada vegada tinc millors sensacions. Mica en mica vaig pujant el volum i aconseguint acabar els entrenaments programats pel míster.

El que segueixo portant pitjor és la cursa a peu. Ja m’he fet a la idea que soc un corredor més aviat dolent, no m’agrada massa i em costa agafar ritme...però en fi, seguiré esforçant-me en intentar aconseguir córrer dignament, i tornar a baixar la meva marca de la Mitja de Banyoles, on ja estic inscrit, just d’aquí a un mes. Si ho aconsegueixo serà una bona injecció de moral i motivació per a seguir matxacant l’esport que menys m’agrada dels tres. A més, en aquesta mitja, tornaré a tenir la companyia d’en Pep, i aquest any també s’hi ha inscrit en Rafa, però intentar seguir-lo a ell ja seria una altra història.

Així doncs, esperant el fred polar, ideal pel Carnaval de divendres, seguiré sumant wn el camí cap al primer gran objectiu de l’any: L’Ironcat.

Apa, Salut, entrenus i ForçaiHonor!!!