diumenge, 20 de gener del 2013

Reactivant el bloc....

Després de moooolt de temps, toca posar-me a la feina de tornar a escriure regularment al bloc...
Han passat moltes coses des de la darrera entrada, i una de les quals n'estic més content és que m'he tret el títol d'entrenador de Triatló del nivell 1. Evidentment no pel fet de tenir un títol ja et converteixes en "entrenador", però si que afegit a la meva experiència personal de mes de vuit anys fent triatlons de totes les distàncies, inclosos 5 IM, travessies de natació de tota mena, curses a peu de carretera, muntanya, populars, no tant, marxes i curses ciclistes, crec que em dona una mica de marge per saber una mica més del que significa entrenar per aconseguir un objectiu. 
Si una cosa té l'entrenament es que està evolucionant contínuament, i la feina d'un entrenador es fer d'esponja i intentar aplicar les novetats en funció de les persones a qui entrena.
Amb aquesta reactivació del bloc intentaré compartir la meva experiència personal en aquest sentit, i si a algú li pot servir, genial!!
Ho torno a dir, tot són experiències bàsicament personals i testades, la teòrica la deixo pels teòrics....
Aviat la primera nova entrada!


1 comentari:

triatlon ha dit...

Animo a todos los triatletas el triatlon es algo que se pone de moda