dilluns, 29 de desembre del 2008

Nadal i llevantada històrica!

Onades, onades, pluja, i més onades....buuuufffff....

El màrketing del Pare Noel, sense comentaris!


Ja tenim un Nadal més al sac!


Per a mi, aquestes dates no són les millors per a intentar mantenir un ritme d'entrenaments més o menys normal; les vacances de les peques, la feina, i les celebracions varies condicionen el meu (i suposo que el de la majoria) ritme d'entrenu. A tot això s'hi ha afegit aquest any un convidat que ja fa dies que ens acompanya a tots, sigui on sigui que visquem, i és aquesta pluja, que acompanyada d'un temporal de mar com feia molts anys que no vèiem per la Costa Brava, fa que sortir a entrenar al carrer sigui un fet força complicat, i arriscat!!


Per cert, he pogut comprovar que la campanya de màrketing de l'empresa del Pare Noel em sembla que pot ser molt efectiva de cara a incentivar els pares a decidir-se per aquest o els Reis d'Orient a l'hora d'encarregar els regals per a l'any que vé. La foto del post de la Mama Noel és d'aquesta campanya, no cal que us digui que almenys han aconseguit despertar la meva curiositat....


Tornant amb el tema del temporal, per allà el mes d'octubre, si no recordo malament, vaig penjar un post on volia que tornessin aquells temporals de quan era petit...la veritat, si ho arribo a saber no dic res, perqué tan fort, i que fes tant de mal com aquest no n'havia vist cap, i ja fa uns anyets que tinc memòria...Total, que ja m'està bé que faci mal temps, i la veritat es que ara és el moment, però de tant en tant una pausa per poder veure el sol i carregar una mica d'energia també va bé....


Total, que entre la meteorologia, i la mandra que em fa sortir, porto uns dies sense fotre ni brot, això sí, a la prova d'esforç que em vaig fer fa una setmaneta encara vaig ser capaç de donar 360 wats a 189 ppm, o sigui "QUE NO ESTAMOS TAN MAL, HOMBRE!!!". Ara ja nomes em falta començar a menjar una mica menys (la meva filla gran diu que em falta força de voluntat...) i entrenar una mica més i regularment, ei, que encara vaig ser capaç de fer 3x6x100 sortint a 1:45 la setmana passada, comparat amb l'any passat per aquestes dates, estic fet una béstia, de 80 kilets, però una béstia!!!


En fi, que per als qui com jo, tenim mandra i contem posar-nos les piles de veritat a partir del dia 1, ànims nois, nosaltres podem!
Per als matxaques que no paren ni un dia (us admiro) enhorabona per la vostra força de voluntat, i espero que no us guany a cap cursa....jijiji....
...i per a tots, Força, Honor, i, per sobre de tot, SALUT per aconseguir el repte que volgueu, sigui el que sigui.

2 comentaris:

RGB ha dit...

Doncs molta salut per tú i els teus l'any vinent i que et vagi tot tal i com desitjas. Per cert !!! Jo no sé a quins Hipermercats/Magatzems corres tu pero jo no n'he vist cap com el que surt a la foto ;-))
A veure si em trec la merda de virus i bacteries de sobre, que en tenen menjada la moral, i tornem a fer les series en condicions. De moment avui m'han donat la baixa per una semana mes ....

daniel leiva posadas ha dit...

FELIZ AÑO CAMPEON! no estan mal eso Watios, yo he de hacerme la prueva del esfuerzo ya ,que se me pasa la fecha! lo de las onades ha sido brutal ,yo soy surfista desde hace ya casi 11 años y este temporal no lo he visto nunca ! ha sido un espectaculo para los que nos gustan las olas!!