dilluns, 29 de juny del 2009

Marina i Richart, enhorabona FINISHERS!!

La Marina i en Richart, exemple de parella triatlètica!

Ahir, a l'Ironman de Niça, una altra triatleta del Xaloc inscribia el seu nom a la llista dels finishers del club: La Marina Basart, juntament amb la seva parella, en Richart, aconseguien tots dos el somni de creuar l'arribada d'una proba Ironman, i es penjaven la medalla de finishers a Niça. Per en Richart és el seu segon Niça consecutiu, mentre que la Marina era la primera vegada que corria un IM, i va aconseguir el seu objectiu. Des d'aquestes línies els vull felicitar a tots dos!

Amb el record encara fresc del meu IM de Lanzarote, sé perfectament el que representa per a ells haver acabat, despres d'haver compartit moltes hores d'entrenaments, bons i no tant bons moments, però que quan creues la línia d'arribada et compensa tot el que hi has invertit.

Ara a esperar que tornin i ens facin la crónica detallada de com va anar tot, compartint novament experiéncies inoblidables a Formentera amb la celebració de la desena edició de RESPIRÀLIA.

Mentrestant jo m'estic recuperant de la primera setmana de feina despres de les vacances, i que ha estat més dura del que em pensava. Molta calor i cansament, poc entreno, i per acabar-ho d'arreglar, un refredat de competició que m'ha deixat KO tot el cap de setmana, i del que tot just avui em començo a recuperar una mica...de totes maneres, m'ho agafaré amb calma, i fins que no estigui del tot recuperat no m'hi tornaré a posar, aprofitaré per fer una mica de platja amb les meves filles i disfrutar del temps lliure sense cap mena de pressió, que de tant en tant va molt bé...

Apa, salut i a entrenar el que en tingui ganes!!!