diumenge, 20 de desembre del 2009

Fred, Festes de Nadal, i mooooolta mandra!!

El millor regal, sens dubte aquest somriure!

Sincerament crec que el mes de desembre és un més complicat per començar-seguir amb els plans d’entrenament inicialment previstos per a mi. Entre la feina, el fred que normalment fa, i els dies de festa amb tot el que comporten, les ganes d’entrenar una mica seriosament són més aviat escasses... Per intentar minimitzar això, aquest any m’autoregalaré material per poder acumular quilòmetres amb un extra de motivació, en el pròxim post ja penjaré les fotos de les novetats.

De moment, dues setmanes d’entrenaments irregulars, la primera condicionada per la ressaca post-mitja de Mataró, que reconec que em va deixar molt tocat, i aquesta segona, entre la feina i el fred intens, tocava recuperar sensacions a l’aigua i en la cursa a peu, en espera de poder començar a tocar la BTT la setmana que vé.
El problema principal vindrà donat pels àpats nadalencs en els quals reconec que no m’estic de res, em surt la vena golafre i menjo molt més del que el meu cos necessita. Per intentar minimitzar les possibles conseqüències i de pas acumular uns quants quilometrets a les cames, com ja vaig avançar fa dues setmanes, el dia 26 i 27 tocarà aixecar-se aviat i anar a córrer una estoneta a Llagostera i Lloret.

La intenció és sortir a tot el que pugui en els 10 kms de la Sant Esteva, i amb el que em quedi l’endemà, però l’esperit bàsic és cremar calories (que ja va fent falta) i passar dos bons matins nadalencs en ambient esportiu, cosa que m’encanta! A veure si el fred intens ens respecta, i el termòmetre puja una mica aquests -7 i -8 dels darrers dies a Llagostera, i si no, doncs a abrigar-se toca!

Personalment admiro a aquesta gent que amb aquestes temperatures dia si, i dia també, surten a córrer, i encara més als que s’atreveixen amb la bici, sobre tot de carretera, a mi, sincerament, em costa molt fer-ho, sobre tot si no tinc més remei que anar-hi al vespre, però l’hivern és el que té, i córrer en aquestes condicions també té el seu encant i crec que quan acabes la sessió la recompensa es encara més gran.
Canviant de tema, estic especialment content i orgullòs de que la meva filla petita hagi viscut la seva primera experiència competint en una piscina. Va ser ahir dissabte, el resultat és el que menys m'importa (no va quedar malament), però veure la seva alegria abans i després de nedar val molt la pena i em va fer molta il·lusió.

Així doncs, us deixo amb el fred uns dies més, i desitjo a tothom que tingui la paciència de llegir el blog (i a la resta també) unes grans festes de Nadal plenes de tots els excessos que vulgueu, que es compleixin els vostres desitjos, siguin els que siguin, i a partir del dia 6 de l’any que vé comença l’hora de la veritat!

Salut i Força i Honor!!!

3 comentaris:

DAVID CAMPS ha dit...

Ei crak, jo també faig la marató de Barna i en Bertolin també, si vols quedar algun dia ja ho saps. També faré la Mar i Murta a Blanes i la mitja de Granollers. Ah també m'he arreglat la BTT si vols quedar hem truques. Apa salut i ha entrenar.

Llorenç Gacias ha dit...

Jordi et desitjo que passis unes bones festes i que les disfrutis amb la gent que més estimes família i amics. Bon nadal i feliç any 2010, que estigui plegat d’èxits.

Jordi Gonzalez ha dit...

David, ens veiem a Blanes!!!
Igualment Llorenç, i l'any que vé em comformo en seguir disfrutant de l'esport en companyia de les persones que m'estimo i aprecio!!