dissabte, 9 de maig del 2009

Setmana tranquila i primer bany amb neopré




S'acaba una setmana que havia de ser la darrera per acumular volum, i que s'ha convertit en una setmana sense massa història. Poques hores de bici pensant en la sortida llarga de diumenge, que en principi havia de ser la Terra de Remences, però que a hores d'ara i amb la previsió meteorològica a les mans, segurament es convertirà en una tirada llarga desde Sant Feliu, per acabar amb una transició a peu, uns quants quilòmetres de cursa a peu amb bons ritmes, i tres dies de piscina amb un de sèries amb bones sensacions és tot el que ha aconseguit sumar....
La novetat es que ja he provat l'aigua de mar, i està realment molt freda!!! Dijous al matí, acompanyat de la Mireia, ens posavem el neopré i cap a la platja de Sant Feliu falta gent. Davant la mirada dels pocs banyistes que hi havia, entravem dins una aigua entre 13-14 graus!!!!! que feia que les mans, els peus, i sobre tot, la cara, et quedessin glaçats!! Despres de les primeres sensacions, començava a trobar el ritme, amb un mal de braços espantòs, i unes sensacions horroroses...no se perque però sempre que començo a nedar amb el neopré tinc la sensació que vaig més ràpid del que hauria d'anar, i acabo extenuat...suposo que em calen unes quantes sessions més per acabar-m'hi d'acostumar, o sigui que la setmana que vé en cauran un parell o tres més.

Respecte als neoprens, comparant el meu de gama mitja i que ja té quatre anys, amb els actuals, la veritat és que no hi ha color. Els que hi ha ara són molt més técnics i evolucionats, fàcils de posar i treure, i amb els espessors de neopré molt més tecnificats i diferenciats. Sincerament, no crec que anés més ràpid amb un dels nous, però probablement si que iria més còmode, sobre tot respecte als braços i concretament, a la zona de les espatlles, ja que és on els actuals tenen els espessors més prims.

En fi, de moment em queda neopré per uns quants anys més, a menys que no m'aprimi uns quants quilets, cosa molt poc probable, o em toqui la loteria...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jordi, sóc en LLuís Rigau. Realment l'aigua a Sant feliu està congelada, aquesta setmana vaig venir un dia i vaig durar 40'.
Aquesta setmana pensava venir un matí a primera hora a nedar a Sant Feliu, si et ve be podriem quedar i ens coneixem. Ja et trucaré dilluns a la feina, ok ? Vinga salut i kms.

Jordi Gonzalez ha dit...

Doncs si Lluis, un amic nostre que té una empresa d'inmerssions, ens va dir que l'altre dia que nedavem nosaltres estava entre 13-14 graus...freda no, glaçada!
Ens truquem i quedem aquesta setmana!