dilluns, 13 d’abril del 2009

Una setmaneta menys....







Setmana Santa acabada, la veritat es que ja en tenia ganes!!!!
Mal temps i poc entreno, per variar, em sembla que a Lanzarote patiré més del que voldria, això si, acabar l'acabo, nomes faltaria.

I això que el diumenge passat començava bé, amb els 1500 metres en piscina descoberta de 50 a Mataró, on aconseguia baixar el meu temps de l'any passat en mig minut (al final 24:15), en una prova que m'encanta i que recomano a tothom. Una experiència genial poder nedar a cel obert amb aigua calenteta i un molt bon ambient!! Despres tocava agafar la bici i tornada fins a Sant Feliu per la costa en companyia de l'Esteva, i on vaig poder comprovar en primera persona, que el parcial ciclista del Challenge del Maresme serà moooolt ràpid, ja que sense apretar excessivament anàvem per sobre de 40 km/h, amb el típic ventet d'esquena cosa que vindrà de fàbula ja que el darrer tall fins a la T2 és precisament aquest, prepareu les cabres i le rodes aero per volar!!!!

A la tarda tocava fer els brunyols pastats desde dissabte, o sigui que recuperava totes les calories perdudes i alguna més...soc massa llaminer, ho reconec...

De la resta de la setmana, poca cosa més, dilluns 50 kilometrets més de bici abans d'anar a treballar, un parell de bons entrenaments a la piscina, i la resta ja ho coneixeu, pluja, pluja, vent i fred, i quan no ha plogut, doncs no he pogut sortir per obligacions paternes (m'encanta!), visita a La Roca Village inclosa.

El dissabte, però, s'obria una mica el cel i podia sortir una estoneta més amb la bici abans de celebrar el dinar d'aniversari de la meva filla gran, per tornar despres a la piscina i esperar amb els dits creuats que el temps s'aguantes l'endemà... Evidentment el temps no em va fer cas (ingenu de mi) i canviava la megasortida amb bici per un entreno de qualitat de cursa a peu sota la pluja, que tot s'ha de dir em va deixar bones sensacions, i una sessió de sauna i jacuzzy. A la tarda, per acabar el diumenge esportiu sota sostre, entreno "visual": la Paris-Roubaix (si algun dia algú es vol apuntar a fer la cicloturista que hi fan el dia abans, que compti amb mi!), quina passada veure aquesta gent volar sobre el pavé per acabar amb 260 kms...sense comentaris!!!
Avui sembla que el sol s'ha decidit a sortir una mica...a veure que dura!!!

Apa, salut, entrenus i sobre tot, que surti el sol d'una p... vegada!!!